راهکار های جلوگیری از لغو سفارشات
کاهش لغو سفارشات
از عوامل کاهش لغو سفارشات از طرف خریداران ، مهم ترین و تاثیرگذار ترین موارد به صورت زیر شناسایی شده اند که می توانید با رعایت آنها ، سفارشات لغو شده خود را کاهش داده و حتی به صفر برسانید:
–
الف) جلوگیری از تاخیر در ارسال کالا
۱-سفارشات را حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش در فروشگاه آنلاین مینی بیاب ارسال نمایید.
۲-پردازش و ارسال سفارشات قدیمی تر را اولویت ببخشید.
۳-در صورت امکان محصولات پرفروش خود را به صورت امانی در انبار مینی بیاب نگه داری نمایید ( در مواردی که پردازش و ارسال سفارش به انبار مینی بیاب برای شما زمان گیر است توصیه می شود ).
۴-بلافاصله بعد از ارسال مرسوله به فروشگاه مینی بیاب نسبت به تغییر وضعیت سفارش از “در حال پردازش” به “در انتظار بررسی” اقدام نمایید.
۵-سفارشاتی را که شامل چند کالا می باشند را به دلیل عدم تامین یکی از موارد آن به تاخیر نیندازید.
–
ب) بروز رسانی مدارم قیمت ها
۱-به صورت منظم قیمت محصولات خود را از طریق پنل فروشندگی خود بروز نمایید( حداقل یکبار در هفته ).
۲- توجه داشته باشید که تمامی قیمت های درج شده در فروشگاه آنلاین مینی بیاب به “تومان” می باشد.
۳-در تعیین قیمت فروش ویژه خود توجه و محاسبات لازم را داشته باشید.
۴-قیمت محصولات خود را پس از پایان فروش ویژه به حالت عادی برگردانید.
–
ج) بروز رسانی مداوم موجودی محصولات
۱-به صورت مداوم و منظم اقلام موجودی خود را شمارش و در پنل خود بر روی محصولات اعمال نمایید ( حداقل یکبار در هفته ).
۲- در اختصاص دادن موجودی برای محصولات خود لطفا” به مدل و رنگ آنها نیز توجه داشته باشید.
۳-از اختصاص دادن مقدار موجودی بیش از مقدار واقعی موجود جدا” خودداری نمایید.
۴-تنها محصولاتی را که اطمینان دارید طی حداکثر ۲۴ ساعت قادر به آماده سازی و ارسال آنها به فروشگاه مینی بیاب هستید موجود نمایید.