پیگیری سفارشات



سوالات متداول


آیا سفارش من ارسال شده است؟
پس از تحویل سفارش شما به شرکت حمل و نقل ، شماره رهگیری پستی/تیپاکس/چاپار و یا نام باربری در سیستم ثبت شده و سپس وضعیت سفارش به تکمیل شده تغییر می کند.

با واردکردن شماره(شناسه) سفارش(بدون MB)/موبایل/ایمیل در فیلد ابتدای این صفحه می توانید سفارش خود را پیگیری نمایید.

چه زمانی سفارش به دستم می رسد؟
پس از ارسال سفارشات وضعیت آن ها به تکمیل شده تغییر کرده و شماره رهگیری مرسوله ، جهت پیگیری های بعدی در داخل سیستم ثبت شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

می توانید از فیلد ابتدای این صفحه شماره رهگیری مرسوله را دریافت نموده و از طریق مراجعه به وب سایت شرکت حمل و نقل و یا تماس با آن ها ، مرسوله خود را پیگیری نمایید.

چرا وضعیت سفارش من در حال پردازش (ویا دریافت سفارش) بوده و تغییر نکرده است؟
مینی بیاب همواره سعی دارد تا سفارشات را در سریع ترین زمان ممکن پردازش کرده و برای شما ارسال کند. با این حال گاهی اوقات ممکن است بنابه دلایل مختلف (مانند تاخیر ارسال تامین کننده ، تاخیر تامین کالا و…) پردازش و ارسال سفارشات اندکی بیشتر زمان ببرد. در این حالت لطفا تامل نموده و سفارشات خود را از همین صفحه پیگیری نمایید(توجه داشته باشید که برخی از مراحل سفارش (مانند: پردازش ، بسته بندی و ارسال شده) گاهی به صورت جمعی در سیستم اعمال می شود).

مینی بیاب در حال پردازش سفارش شما است.

چرا در وب سایت پست ، محتویات ذکر شده مرسوله با سفارش من متفاوت است؟
از آنجایی که مرسولات فروشگاه مینی بیاب به صورت انبوه تحویل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران می شود ، امکان ذکر جداگانه محتویات هر مرسوله امکان پذیر نبوده و از این جهت ممکن است محتویات ذکر شده در وب سایت پست با سفارش شما مغایرت داشته باشد.

اما هیچ جای نگرانی وجود نداشته و اقلام سفارش شما بدون هیچ گونه مغایرت تحویل شما خواهد شد.

چرا سفارش من تحویل شرکت حمل و نقل شده ولی هنوز دست من نرسیده است؟
پس از تغییر وضعیت سفارشات به تکمیل شده ، مرسوله ها تحویل شرکت حمل و نقل شده است و پیگیری های بعدی شما صرفا باید از طریق وب سایت شرکت حمل و نقل و یا تماس با آن ها صورت پذیرد.
چرا در نتیجه پیگیری سفارش ، یک جدول خالی نمایش داده می شود؟
در این صورت سفارش شما در حال پرداخت بوده و یا لغو شده است (همین طور ممکن است شماره(شناسه) سفارش(بدون MB)/موبایل/ایمیل را به درستی وارد نمی کنید).

گاهی اوقات ممکن است در روند ثبت سفارش ، پرداخت ناموفق بوده و وضعیت سفارش به لغو شده تغییر کند. در حالی که پول از حساب شما کسر شده است. در این مواقع در صورتی که پول پس از ۷۲ ساعت به حساب شما بازنگشت می توانید از طریق ارسال تیکت به قسمت امور مشتریان و بیان شماره سفارش خود ، موضوع را پیگیر نمایید.

برای پیگیری راحت تر تیکت ها ابتدا در وب سایت مینی بیاب ثبت نام نموده و سپس از طریق منوی کاربری خود اقدام به ارسال تیکت نمایید.

ثبت نام / ورود 

از چه طریقی می توانم مرسولات پستی را پیگیری کنم؟
پس از تحویل مرسوله شما به اداره پست جمهوری اسلامی ایران ، وضعیت سفارش به تکمیل شده تغییر کرده و شماره مرسوله پستی در داخل سیستم ثبت می شود.

با وارد کردن شماره ۲۴ رقمی (ش.مرسوله پستی) دریافت شده از این صفحه ، در داخل وب سایت پست (https://tracking.post.ir/) می توانید از آخرین وضعیت مرسوله خود آگاه شوید.

از چه طریقی می توانم مرسولات تیپاکس را پیگیری کنم؟
پس از تحویل مرسوله شما به شرکت تیپاکس ، وضعیت سفارش به تکمیل شده تغییر می کند. همین طور شماره رهگیری مرسوله برای شما پیامک شده و در داخل سیستم ثبت می گردد.

اگر بنابر هر دلیلی شماره رهگیری مرسوله را از طریق پیامک دریافت ننموده اید ، می توانید شماره مذکور را از همین صفحه دریافت نموده و با وارد کردن آن در وب سایت تیپاکس ( https://tipaxco.com/tracking ) مرسوله خود را رهگیری نمایید.

از چه طریقی می توانم مرسولات باربری را پیگیری کنم؟
پس از تحویل سفارش به باربری و دریافت بیجک ، وضعیت سفارش به تکمیل شده تغییر کرده و نام باربری در سیستم ثبت می شود. برای دریافت تصویر بیجک (فیش ارسال) و انجام پیگیری های بعدی ، می توانید شماره سفارش خود به شماره ۰۹۲۱۰۷۹۰۰۷۵ از طریق واتس اپ ، ارسال نموده و درخواست خود را مطرح نمایید.
مراحل پردازش سفارش به چه صورت است؟
1-ثبت سفارش از جانب شما در وب سایت مینی بیاب (دریافت سفارش)

۲-اطلاع به تامین کننده در صورت نیاز به تامین کالا (پردازش)

۳-آماده سازی و بسته بندی اقلام سفارش (پردازش)

۴-تحویل سفارش به شرکت حمل و نقل (ارسال سفارش)

۵-ثبت شماره رهگیری مرسوله در سیستم (ارسال سفارش)

۶-تحویل مرسوله به شما

چرا کد رهگیری مرسوله نامعتبر است؟
لطفا بررسی نمایید که شماره رهگیری مرسوله را به درستی در وب سایت مربوط به همان شرکت حمل و نقل (پست/تیپاکس/چاپار) وارد می نمایید.

در صورتی که با بررسی دوباره ، از نامعتبر بودن شماره رهگیری مرسوله اطمینان پیدا کردید ، می توانید با ارسال یک تیکت به بخش امور مشتریان ، همراه با توضیحات و ذکر شماره سفارش ، مسئله را مطرح نمایید.

بهتر است برای پیگیری راحت تر تیکت های خود ، ابتدا در وب سایت مینی بیاب ثبت نام نموده و سپس از طریق منوی کاربری اقدام به ارسال تیکت کنید.

ثبت نام / ورود

چرا نمی توانم سفارشم را پیگیری کنم؟
با استفاده از فیلد ابتدای این صفحه و با وارد کردن شماره(شناسه) سفارش(بدون MB) /شماره موبایلی که با آن ثبت سفارش نموده اید/ایمیلی که در هنگام ثبت سفارش وارد نموده اید ، می توانید سفارش خود را پیگیری نمایید.

در صورت وجود مشکل می توانید با ارسال تیکت به بخش امور مشتریان ، با ما در ارتباط باشید. برای ارتباط بهتر و پیگیری راحت تر تیکت ها ، ابتدا در وب سایت مینی بیاب ثبت نام نموده و سپس از طریق منوی “تیکت پشتیبانی” تیکت ارسال نمایید.

ثبت نام / ورود

چند سفارش ثبت کرده ام ، چگونه آن ها را پیگیری کنم؟
برای هر کدام از سفارشات شما ، یک شماره(شناسه) سفارش اختصاص داده می شود که با وارد کردن آن در فیلد ابتدای این صفحه ، می توانید سفارش مربوطه را پیگیری نمایید.

توجه داشته باشید که اگر تمامی سفارش های شما با یک شماره موبایل و ایمیل ثبت شده باشد ، با وارد کرده شماره موبایل/ایمیل در فیلد ابتدای این صفحه ، وضعیت آخرین سفارش شما نمایش داده می شود.