راهکارهای کاهش سفارشات بازگشتی

کاهش سفارشات بازگشتی کاهش سفارشات بازگشتی

فروشنده گرامی ، برای کاهش تعداد سفارشات بازگشتی توسط مشتریان لطفا” به موارد زیر توجه داشته باشید:

۱-ارسال کالای اشتباه

حتما” برای کاهش سفارشات بازگشتی قبل از ارسال کالا ، سفارشات را مطابق با موارد درج شده در فاکتور با موارد ارسالی مطابقت دهید.

۲-سایز ( اندازه ) یا رنگ اشتباه

حتما” قبل از ارسال کالا از مطابقت سایز و رنگ درج شده در  فاکتور با موارد ارسالی اطمینان حاصل نمایید.

۳-توضیحات نادرست محصول

همواره برای کاهش سفارشات بازگشتی توضیحات و مشخصات درج شده در وب سایت را با محصولاتی که در اختیار دارید مطابقت دهید (  توصیه می شود در صورت امکان مقاله ای تحت عنوان ” نحوه استفاده از محصول X ” تهیه و برای قرارگیری در وب سایت مینی بیاب به آدرس ایمیل امور فروشندگان ارسال نمایید ).

۴-کالاهای غیر اصیل

تنها محصولاتی را در پنل فروشندگی خود ایجاد نمایید که از اصالت آن اطمینان دارید.

۵-فراموش کردن ارسال بخشی از کالا

در ارسال سفارشات در صورت امکان از تکمیل بودن همه ی لوازم جانبی و موارد همراه کالا اطمینان حاصل نمایید و از ارسال کالاهایی که به صورت کامل موجود ندارد جدا” اجتناب نمایید.

۶-فراموش کردن ارسال هدیه کالا

در صورتی که در توضیحات محصول ارسال هدیه به همراه کالا  را ذکر نموده اید ، حتما” برای کاهش سفارشات بازگشتی ، از موجود بودن هدایا در بسته بندی محصول اطمینان حاصل نمایید و در صورت اتمام موجودی هدایا نسبت به ویرایش توضیحات درج شده برای محصول/محصولات اقدام نمایید.

۷-ارسال کالای معیوب

قبل از ارسال کالا در صورت امکان محصول را از نظر سلامت تست نمایید ویا در صورت داشتن پلمپ ، از پلمپ بودن کامل محصول اطمینان حاصل نمایید ( اگر محصولات شما شکستی هستند ، در صورت مکان از برچسب “با احتیاط حمل شود” بر روی مرسوله استفاده نمایید ).

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه‌ها (0)

*
*