راهکارهای کاهش سفارشات بازگشتی
کاهش سفارشات بازگشتی
فروشنده گرامی ، برای کاهش تعداد سفارشات بازگشتی توسط مشتریان لطفا” به موارد زیر توجه داشته باشید:
–
۱-ارسال کالای اشتباه
حتما” برای کاهش سفارشات بازگشتی قبل از ارسال کالا ، سفارشات را مطابق با موارد درج شده در فاکتور با موارد ارسالی مطابقت دهید.
–
۲-سایز ( اندازه ) یا رنگ اشتباه
حتما” قبل از ارسال کالا از مطابقت سایز و رنگ درج شده در فاکتور با موارد ارسالی اطمینان حاصل نمایید.
–
۳-توضیحات نادرست محصول
همواره برای کاهش سفارشات بازگشتی توضیحات و مشخصات درج شده در وب سایت را با محصولاتی که در اختیار دارید مطابقت دهید ( توصیه می شود در صورت امکان مقاله ای تحت عنوان ” نحوه استفاده از محصول X ” تهیه و برای قرارگیری در وب سایت مینی بیاب به آدرس ایمیل امور فروشندگان ارسال نمایید ).
–
۴-کالاهای غیر اصیل
تنها محصولاتی را در پنل فروشندگی خود ایجاد نمایید که از اصالت آن اطمینان دارید.
–
۵-فراموش کردن ارسال بخشی از کالا
در ارسال سفارشات در صورت امکان از تکمیل بودن همه ی لوازم جانبی و موارد همراه کالا اطمینان حاصل نمایید و از ارسال کالاهایی که به صورت کامل موجود ندارد جدا” اجتناب نمایید.
–
۶-فراموش کردن ارسال هدیه کالا
در صورتی که در توضیحات محصول ارسال هدیه به همراه کالا را ذکر نموده اید ، حتما” برای کاهش سفارشات بازگشتی ، از موجود بودن هدایا در بسته بندی محصول اطمینان حاصل نمایید و در صورت اتمام موجودی هدایا نسبت به ویرایش توضیحات درج شده برای محصول/محصولات اقدام نمایید.
–
۷-ارسال کالای معیوب
قبل از ارسال کالا در صورت امکان محصول را از نظر سلامت تست نمایید ویا در صورت داشتن پلمپ ، از پلمپ بودن کامل محصول اطمینان حاصل نمایید ( اگر محصولات شما شکستی هستند ، در صورت مکان از برچسب “با احتیاط حمل شود” بر روی مرسوله استفاده نمایید ).