گارانتی مینی بیاب

شرایط و ضوابط گارانتی مینی بیاب

گارانتی مینی بیاب گارانتی مینی بیاب

مدت زمان گارانتی

 در مورد هر محصول بر روی کارت گارانتی به صورت مستقل درج شده است.

 

شرایط عمومی

  • -ضمانت نامه بدون هولوگرام ، مهر و امضا فاقد اعتبار می باشد.
  • -خدمات گارانتی فقط برای تعمـیر یا سرویس دستگاه بوده و شامل ارایه خدمات رایگان برای تعویض قطعات و دستمزد تعمیر می باشد.
  • -ایراداتی که ناشی از طراحی، متریال، مونتاژ شده که در اثر استفاده نرمال از دستگاه در طول دوره گارانتی بروز می نماید. این خدمات در برگیرنده تعویض قطعه رایگان و اجرت تعمیر رایگان می باشد.
  • -تنها کالاهایی شامل گارانتی می شوند کــه دارای برگه و کارت گارانتی باشند و بدهی است که جهت استفاده از گارانتی ارائه

 این دو سند ضروری است.

  • -مدت زمان معتبر بودن گارانتی به صورت دقیق در کارت و برگه ضمــانت نامه درج می شود و گارانتی محصول از تاریخ درج

شده با عنوان “تاریخ خرید” شروع شده و در تاریخ درج شده با عنوان “انقضاء” پایان می یابد.

 

ضمانت نامه در شرایط زیر قابل اجرا نمی باشد

  • -صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل۲ ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی.۱
  • -استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و اســـتانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه.
  • -دستگاه هایی که دستـــکاری شده و یا تــــوسط اشخـــــاصی به جـــــز نمایندگـان مورد تایید مینی بیاب تعمیر شوند.
  • -عیوب ناشی از استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد.۳
  • -هر نوع دستکاری ، خــدشه یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام ، مشخصات دستگاه یا هر نوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت نامه.
  • -هرگونه ایراد ناشی از آلودگی به ویروس های کامپیوتری، بنابر تشخیص متخصصین شرکت، قسمت های آسیب دیده دستگاه را از گارانتی خارج می سازد.
  • -صدماتی همچون شکستگی صفحه نمایش و قاب پشت آن و یا اثرات هرگونه ضربه برروی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست ، پیک ،شرکت های حمل و نقل و…. پدید آید حتی اگر دستگاه قبل از ارسال کاملا سالم بوده باشد، آن را از شرایط گارانتی خارج خواهد ساخت.
  • -هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
  • -نصب هر گونه نرم افزار و برنامه تأیید نشده توسط مینی بیاب
1)مـوارد : تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ،ابتدا توسط کارشناس مربوطه با ویژگی های قابل تحمل محصول خریداری شده مقایسه می شود و در صورت تایید کارشناس مبنی بر عدم تحمل کافی محصول ، این موارد نیز شامل گارانتی مینی بیاب می شوند.

۲) آسیب در هنگام حمل نقل ، توسط اداره پست و یا حمل نقل اکـــسپرس مینی بیاب ، با نظر کارشناسان اداره پست و فروشگاه مینی بیاب شامل گارانتی می شود. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش ، به خدمات پس از فروش مینی بیاب اطلاع داده شود و کــالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش مینـی بیاب ارسال شود. (برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید).

۳)تمام تجهیزات جانبی داخل جعبه محصولات فروشگاه مینی بیاب اصل بوده و استاندارد بودن آنها توسط کارشناسان مینی بیاب بررسی شده است. در هر صورت ، اگر عیب محصــــول خریداری شده ، ناشی از استفاده از تجهیزات جانبی همراه کالا باشد ، این مورد نیز گارانتی مینی بیاب را شامــــل می شود ( این گارانتی به شرط تایید ، کارشناسان مینی بیاب اعتبار می یابد).

تبصره ها

  • -گـارانتی مینی بیاب تنها شامل محصول خریداری شده از فروشگاه می باشد و شامل اقــــلام همراه ( کلیه تجهیزات جانبی محصول ) و یا هدیه های ارسالی توسط فروشگاه مینی بیاب نمی شود.
  • -در صـورت ایراد کالا در پایان دوره گارانتی ، کالا در قبال قطعه تعویض شده به مدت ۲ ماه ضمانت می گردد و سایر قطعات همچنان طبق مفاد ضمانت نامه تحت پوشش ضمانت خواهد بود.

 

ارتباط با بخش پشتیبانی

  • ایمیل بخش پشتیبانی : support@minibiyab.ir
  • ارسال تیکت پشتیبانی : ارسال تیکت
  • تلفن شماره دفترمرکزی: ۳۳۷۴۲۷۴۹-۰۲۴ ( ۷ روز هفته ، ۲۴ ساعته )