پشتیبانی مینی بیاب

ارسال تیکت جدید


–  زمانی که تیکت شما توسط کارشناسان پاسخ داده شود ، توسط ایمیل یا پیامک مطلع خواهید شد.

–  لطفا جهت پیگیری آسان تر تیکت های خود ، ابتدا یک حساب کاربری در وب سایت مینی بیاب ایجاد نمایید.

–  به هیچ عنوان به ایمیل و یا پیامکی که جهت اطلاع رسانی برای شما ارسال میشود پاسخ ندهید چرا که هیچ گاه به دست ما نخواهد رسید.

–  در صورتی که تیکتی ایجاد کرده اید و پاسخی از جانب کارشناس دریافت نموده اید و مایل به ارسال مجدد مطلبی هستید از ایجاد تیکت جدید خودداری نمود و در همان تیکت درخواست خود را ارائه دهید.

– در نظر داشته باشید که واحد پشتیبانی از مشکل شما آگاه نیست و باید آنرا به صورت کامل شرح دهید ، به طور مثال اگر درخواستی راجعبه سفارش خود دارید ، حتما باید شماره سفارش و محصول مورد نظر را ذکر کنید.

– در صورتی که وضعیت تیکت از حالت \”در انتظار پاسخ\” به \”در حال انجام\” تغییر کرد ، بدین معناست که همکاران ما در حال رسیدگی به درخواست شما هستند ، بنابراین منتظر بمانید.

فرمت‌های مجاز .jpeg, .zip
حداکثر حجم مجاز 1 مگابایت