فروشگاه مینی بیاب: ردیاب شخصی، کاتانا
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاسخ به پرسش های متداول

پرسش های متداول

 

ارسال سفارش

چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

برای پیگیری سفارش خود لطفا” به لینک زیر مراجعه کنید:

پیگیری سفارشات

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.
آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
با توجه به ارسال مرسولات به روش پستی، باربری ویا تیپاکس، در حال حاضر امکان مشخص کردن ساعت و روز تحویل مرسولات وجود ندارد.
پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه روش‌های ارسال مراجعه کنید.
آیا امکان خرید حضوری از مینی بیاب وجود دارد؟
از آنجا که مینی بیاب یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل مینی بیاب امکان‌پذیر نیست.
سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟
همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، تحویل واحد پستی می‏‌شوند.
آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید: http://itemtracking.post.ir
در صورت انتخاب روش ارسال، پسکرایه(باربری) دریافت مرسوله چگونه خواهد بود؟
با انتخاب این روش، مرسوله توسط اتوبوس رانی، تاکسی رانی ویا باربری وطن برای شما ارسال شده و هزینه ارسال هنگام دریافت، به باربری پرداخت می شود. در صورتی که باربری امکان پیک کردن مرسوله را نداشته باشد، دریافت مرسوله از محل باربری امکان پذیر خواهد بود.

 

حساب کاربری

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری من وجود دارد؟
بله، شما می توانید با مراجعه به صفحه حساب کاربری خود ، و ورود به بخش اطلاعات حساب کاربری ، اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش نمایید.
چرا با وجود اعلام پیام 'ارسال ایمیل تایید' این ایمیل برای من ارسال نمی شود ؟
لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تایید برای شما ارسال می‏‌شود نه کد تایید.
آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش‌ها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

سفارش

دوست دارم از مینی بیاب خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
علاوه بر سابقه و محتوای غنی وب سایت مینی بیاب، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت مینی بیاب با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین مینی بیاب تمام اطلاعات خود و شرکت مادر خود (ابرساخت الکترونیک) را به صورت کامل (از جمله آدرس، شماره تماس ، مشخصات پرسنل و…) در وب سایت خود قرار داده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد مینی بیاب استفاده کنید.

آیا برای خرید از مینی بیاب، حتما باید در سایت عضو باشم؟
با وجود این که با عضویت در مینی بیاب می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

فروشگاه مینی بیاب بنا به پیشنهاد برخی مشتریان خود ، امکان ثبت سفارش بدون عضویت در سایت را فراهم آورده است.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با مینی بیاب تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک و ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان واحد فروش مینی بیاب با شما تماس خواهند گرفت.
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل‌گیرنده فرستاده خواهد شد؟
فاکتور به صورت پیش فرض به ایمیل وارد شدن به هنگام ثبت سفارش ارسال می شود.

 

کالاهای عرضه شده در مینی بیاب

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک شود؟
کارشناسان بخش تولید محتوای مینی بیاب تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در مینی بیاب دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین مینی بیاب نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

در صورتی که این موارد به صورت کامل نتوانست در تصمیم گیری به شما کمک کند ، می توانید از طریق تیکت با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.
کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
گاهی به دلایل مختلف ، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال مینی بیاب تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به‌زودی” را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت مینی بیاب، از سرویس “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی شود.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟
کالاهای دارای قیمت که در سایت مینی بیاب با وضعیت “موجود” مشخص شده، قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت‌انگیز هفتگی، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند روز امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

آیا تعداد خرید از یک کالا در مینی بیاب محدودیتی دارد؟
مینی بیاب یک وب سایت خرده فروشی آنلاین می باشد، بنابراین برای خرید های تعداد بالای محصولات باید قبل از ثبت سفارش از طریق برقراری تماس تلفنی ویا ارسال تیکت هماهنگی انجام دهید.
پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
در برگه محصول و در بخش مشخصات فنی می توانید ، کشور سازنده کالا را مشاهده کنید.

 

پرداخت

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
همگی کاربران مینی بیاب می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت مینی بیاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. 
با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت مینی بیاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
در حال حاضر مینی بیاب با شرکت لندو همکاری می نماید، بنابراین در صورتی که قصد خرید به صورت قسطی را دارید می توانید از طریق سایت لندو، مراحل دریافت مدارک را طی کرده و پس از دریافت کدتخفیف خرید، از مینی بیاب به صورت قسطی خرید کنید.
آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی مینی بیاب از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت مینی بیاب امن است؟
پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از مینی بیاب که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل سبز رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

 

گارانتی

می‏‌توانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟
در فروشگاه مینی بیاب تنها کالای با گارانتی به فروش می‏‌رسد.
آیا همه کالاها، شامل مهلت ۷ روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟
کلیه محصولات عرضه شده در مینی بیاب باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند. لازم به ذکر است که برخی از گروه بندی کالاها، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف مینی بیاب همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، مینی بیاب ۷ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت ۷ روزه گارانتی تعویض به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
 
اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش(امور مشتریان) تماس بگیرید (از طریق ارسال تیکت به بخش امور مشتریان). برای ارسال تیکت، ابتدا باید در وب سایت مینی بیاب ثبت نام نموده و سپس از طریق منوی “تیکت پشتیبانی” پروفایل خود، اقدام به ارسال تیکت نمایید.

برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش(امور مشتریان) تماس بگیرید (از طریق ارسال تیکت به بخش امور مشتریان). برای ارسال تیکت، ابتدا باید در وب سایت مینی بیاب ثبت نام نموده و سپس از طریق منوی “تیکت پشتیبانی” پروفایل خود، اقدام به ارسال تیکت نمایید.

برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

 

پیشنهاد شگفت انگیز

محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت‌انگیز قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟
امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت‌انگیز را کارشناسان مینی بیاب با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. اما کاربران مینی بیاب می‌‏توانند با انتخاب گزینه “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، هنگام قرار گرفتن کالا در این طرح‌‏ها از طریق پیامک از آن باخبر شوند.
آیا می‌توانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟
طرح پیشنهاد شگفت‌انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها چند روز فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفت‌انگیز ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند.
اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت‌انگیز و با قیمتی پایین‌تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود؟
پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت‌انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.

 

قیمت

آیا قیمت محصولات در سایت مینی بیاب به روز هستند؟
بله، مینی بیاب به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.
آیا قیمت‌‏های مینی بیاب نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟
سیاست قیمت‏ گذاری در مینی بیاب مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در مینی بیاب کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از مینی بیاب برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در مینی بیاب قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.

سیاست قیمت‌ گذاری در مینی بیاب منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‏‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند.

با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح‌های تشویقی و تخفیفات ویژه مینی بیاب مانند “پیشنهاد شگفت‌انگیز” و سایر سرویس‌‏های ارزش افزوده سطح قیمت‏‌ها در مینی بیاب بیش از پیش مناسب ارزیابی می‌شوند.

فعالیت مینی بیاب

آیا مینی بیاب در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
مینی بیاب در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه مینی بیاب از طریق دفتر مرکزی زنجان که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل support@minibiyab.ir به مینی بیاب اطلاع دهید.